Place to mod AES in Finland?

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Mitenkähän löytyykö suomesta mitään paikkaa missä voisi modauttaa Biosin ja RGB ulostulon? Mietin kyllä jos olisin paikalliseen sähköliikkeeseen vienyt koneen ohjeiden kanssa.
 

RockstarRunner

Wind Jammin' All Night",
Joined
Mar 25, 2004
Posts
645
Well I did RGB mod myself, and Raz installed sockets at one of the meets we've had. RGB mod is really not difficult, socket is a bit more involved however. I don't know of any places offering Neo mods in Finland.
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Osaisiko kukaan täällä neuvoa missä pystyisi vaihtamaan viimeisimmän Unibioksen AES:lle pääkaupunkiseudulla? Razilta kuulin että Miisalo mahdollisesti pystyisi auttamaan tai tietämään kenen puoleen voisi kääntyä.
 

godzilla43

Geese's Thug
Joined
Nov 25, 2014
Posts
280
Muakin kiinnostais Neo Geo modaaminen ja kolvaustaidot sen verran huonot että en itse viitti tuohon leikkiin ryhtyä.
 

miisalo

Astra Superstar
Joined
Jan 3, 2014
Posts
669
Tuo mulle vaan. Oletan, että sulla on vielä orggisbios, eli siihen pitää asentaa piirikanta tilalle
 

miisalo

Astra Superstar
Joined
Jan 3, 2014
Posts
669
Tuossa vielä esimerkki, yleensä tulostan siistin tarran päälle, mutta oli tarrakirjoittimesta nauha loppu :D

Mulla on n. 30kpl 27c1024 eprommeja, voin myös ostella sen lisenssin razilta ja ohjelmoida sen itse, niin ei tartte lähetellä piirejä edestakas.

unibios.jpg
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Hieno homma. Joo, on orkkis bios ja japanilainen versio konsolista
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Voisitko Miisalo lähettää mulle sun sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron PM:nä niin voitaisiin sopia asiasta tarkemmin? En vielä itse pysty lähettämään viestejä tämän forumin kautta.
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Oletko muuten asentanut Unibioksen kiinteästi emolevylle vai käyttänyt sockettia? (tuo kuva ei auennut)
 

miisalo

Astra Superstar
Joined
Jan 3, 2014
Posts
669
Socketti tietenkin, Ei epromeja kannata juottaa suoraan. Pistän PM:ää. Tai itseasiassa sähköpostia, ei sulle varmaan vielä pysty laittamaan pm:ää
 
Last edited:

Rot

Calvin & Hobbes, ,
Joined
Jul 8, 2003
Posts
11,441
Jokainen tätä säiettä rakastaa cawk ...

xROTx
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Ok. Kyllä mulle tulee PM:t perille, ROT jo lähetti yhden. Haha ROT.
 

miisalo

Astra Superstar
Joined
Jan 3, 2014
Posts
669
Ylläpito on eri juttu, ne pystyy jo sulle lähettää. Mutta laitoin sulle icloud osoitteeseen emailia.
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
Jees, kiitti. Aika "helppoja" nää forumin säännöt uusille. Tiedätkö kuinka kauan nämä rajoitukset kestää?
 

Orkki

n00b
Joined
Feb 14, 2016
Posts
14
No nyt näyttäisi jokin muuttuneen, pääsen omaan profiiliin käsiksi ja pystyn lähettämään viestejä.
 
Last edited:

miisalo

Astra Superstar
Joined
Jan 3, 2014
Posts
669
Pitää hetken olla aktiivinen foorumilla, eli kirjoittaa useampi viesti jne, niin sitten aktivoituu noi pm:t. Ne säännöt on tarkoituksella kai vähän epämääräiseksi jätetty, sillä karsitaan spämmerit.
 
Top