Your latest Neo purchases

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Mulla kävi vähän päinvastanen kun Sepehillä, kun kävin tänään kattomassa livenä uuden Sonyn Full HD tykin kuvaa niin onhan se niin huikea että joutuu pistämään Neohankinnat jäihin että saa ton maksettua. :rolleyes:
Mun piti ostaa se telkkari, mutta tässä vuoden tai puolentoista vuoden aikana olisi tarkoitus lähteä toiselle paikkakunnalle asumaan ja ajattelin että 50" töllön liikuttaminen voi olla aika vaikeaa henkilöautolla. AES veti myös enemmän puoleensa. Kärsiikö muutkin sellaisesta oireyhtymästä kuin AEDS - Advance Entertainement Dependency Syndrome?

Tosin joutuu nuo pelitavaratkin useammalle kerralla tai muuten vain isommalla autolla kuljettaa. :emb:

En malta odottaa että peli saapuu perille ja pääsee testaamaan itse peliä.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Onneksi olkoon 1337-pelin hankinnasta, ja ehkä parempi ostos ottaen huomioon metal slug -feikkien suuren määrän, joka kumpusi Japanista joku vuosi sitten :D
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Joo, mä meinasin kesällä ostella eBaysta "aidon" Metal Slugin 1000$ hintalapulla. Myyjä ei suostunut ottamaan kuvia cartin sisällöstä joten ostohalukkuus tyssäsi siihen. :rolleyes:

Pitää olla todella varovainen Metal Slugin kanssa näillä markkinoilla. En tiedä uskallanko lähteä ostamaan sitä muualta kuin tämän foorumin myyntipalstalta joltain luetettavalta kaverilta.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Joo, mä meinasin kesällä ostella eBaysta "aidon" Metal Slugin 1000$ hintalapulla. Myyjä ei suostunut ottamaan kuvia cartin sisällöstä joten ostohalukkuus tyssäsi siihen. :rolleyes:

Pitää olla todella varovainen Metal Slugin kanssa näillä markkinoilla. En tiedä uskallanko lähteä ostamaan sitä muualta kuin tämän foorumin myyntipalstalta joltain luetettavalta kaverilta.

Olet aivan oikeassa, kun on katsonut jengiä ketä on burnattu muka "aidon" ms1sen tahoilta niin ei tod kannata poistaa ennenkuin on täysin varma.

Itse en ole kovinkaan paljon skenessä messissä enää, mutta kelaisin että paremipakin kohteita löytyy.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Mitä kaikkia pelejä sulta sitten AES:lle nykyään löytyy? Varmaan jotain laatunimikkeitä, kerta Ninja Master's ois hankintalistalla. :D

Mulla oli myös itellä parin vuoden tauko kokonaan AES:sta (ei kuitenkaan Neo Geosta), mutta tänä vuonna on tullut taas vähän innostuttua ja toivottavasti saa pidettyä innostuksen yllä.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Mitä kaikkia pelejä sulta sitten AES:lle nykyään löytyy? Varmaan jotain laatunimikkeitä, kerta Ninja Master's ois hankintalistalla. :D

Mulla oli myös itellä parin vuoden tauko kokonaan AES:sta (ei kuitenkaan Neo Geosta), mutta tänä vuonna on tullut taas vähän innostuttua ja toivottavasti saa pidettyä innostuksen yllä.

Meikäläisellä on pelkkiä common-kamoja, ss I-IV ja last bladet enää, toivon hankkivaní Ninja Mastersin tulevaisuudessa. Alunperinkin tavoitteeni oli hankkia snk:n miekkapelit ja lopettaa siihen, Ehkä vielä pakko hoitaa jotain shootterietä pulstar ja twinkle :D

Meitsi on vielä yliopistolla eli ei vielä fygyt riitä übersijoituksiin, haen proffanhattua!

*ninja edit* publiikista kortistoon½!

Totta aina on jonkin verran rahaa käyttää harrastuksiin haha, usein se menee kemuttamiseen ;X
 
Last edited:

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Latelta aikanaan poistin KoF 98:n ja Real Bout 2:n. Edelleen löytyy kokoelmista. :)
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Meikäläisellä on pelkkiä common-kamoja, ss I-IV ja last bladet enää, toivon hankkivaní Ninja Mastersin tulevaisuudessa. Alunperinkin tavoitteeni oli hankkia snk:n miekkapelit ja lopettaa siihen, Ehkä vielä pakko hoitaa jotain shootterietä pulstar ja twinkle :D

Meitsi on vielä yliopistolla eli ei vielä fygyt riitä übersijoituksiin, haen proffanhattua!

*ninja edit* publiikista kortistoon½!

Totta aina on jonkin verran rahaa käyttää harrastuksiin haha, usein se menee kemuttamiseen ;X
Twinkle Star Sprites, ai helkutti että on loistava peli.

Mulla ei ole vielä yhtään shoot 'em uppia Neo Geolle, en ole edes vielä tutustunutkaan niin innolla odottelen millaiselta esim. Pulstar vaikuttaa.

Itse olen vasta hakemassa ensi keväänä yliopistoon ja nyt olisi tarkoitus laittaa rahaa säästöön opiskelua varten nyt vuoden aikana kun töissä tulee käytyä. Niin ja tietysti nyt on hyvä tilaisuus kartuttaa sitä pelikokoelmaa. :D
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Piti taas muka pitää taukoa tosta Neo Geo-pelien ostelusta rahatilanteen takia niin sattupa olemaan uneton yö kun kolmen aikaan napsahti iPhoneen maili otsikolla "eBay Saved Search: neo geo mvs". Silmään osui aika pahasti King of Fighters 2000 todella halvalla niin ostoonhan se lähti. Fail. :cool:
 
Last edited:

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Radikus, tuttu tunne lukuunottamatta tekstiviesti-ilmoituksta huudon lähestyessä loppua. :D

Tänään se Chibi Maruko Quiz sitten saapui. Aivan mielettömän hyvässä kunnossa. Tosin tuolla hinnalla saakin olla. Saa nähdä milloin raaskin kokeilla itse peliä jos raaskin edes olla koskematta ilman silkkihansikkaita.. :loco:

Muuten, onnistuuko teillä Neostoresta tilaaminen? Ainakaan Firefoxilla en päässyt lisäämään tuotteita ostoskoriin. Onnistuuko muilla toisilla selaimilla?
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Tänään se Chibi Maruko Quiz sitten saapui. Aivan mielettömän hyvässä kunnossa. Tosin tuolla hinnalla saakin olla. Saa nähdä milloin raaskin kokeilla itse peliä jos raaskin edes olla koskematta ilman silkkihansikkaita.. :loco:

Niin, vanha kikkahan on poistaa Neo-Geon kuoret että kasettiin ei tule hankausjälkiä. ;)
 
T

TMallu

Guest
Postaan tähän ku ei antanut topicia tehdä...

Supergun-MVS-viritelmällä hakannut jonkun vuoden, nyt olisi kabinetin aika.
Mistä ihmeestä saan hankittua itselleni "candy" -tyylisen jammakabinetin?
SNK:n kaappi olisi tietysti kiva, mutta kaikki muutkin kiinnostaa. Auttakaa!
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Postaan tähän ku ei antanut topicia tehdä...

Joo sulla pitää olla tietty määrä posteja, ennenkuin topicin teko onnistuu. Kabineteista en kyllä tiedä midistä, homecartsähläri kuin olen.

Hauska nähdä uusi naama täällä foorumilla.
 

soundnvision

Kula's Candy
Joined
Feb 24, 2004
Posts
296
pitkästä aikaa tulee kirjoitettua tähän threadiin.

hommasin vihdoin mvs:n jota oon jo vuosia halunnut - tämä + turfmasters ovat kevyesti neon kovimmat urheiluväännöt.

kyseessä siis tietty legendaarinen b-b-b-b-baseball stars twooooooooooooo!

:D
 

Noisepurge

New Challenger
Joined
Sep 15, 2008
Posts
61

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Sai vähän uutta tykkiä makseltua pois niin uskals taas vähän tilata, eli 14 puuttuvaa Shock Boxia insertteineen Neo Geo MVS peleihin.

164.50 USD + 51.50 USD posteihin + tietenkin tullit päälle kun tollanen möhkäle ei sieltä vahingossa ohi lipsahda (kaikki aiemmat Shock Box-lähetykset ovat jääneet tulliin).

Seuraavaks voikin taas tilata jonkun MVS-pelin kun rahatilanne antaa seuraavan kerran periksi.

P.S. Southtownista noi kotelot.
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Postaan tähän ku ei antanut topicia tehdä...

Supergun-MVS-viritelmällä hakannut jonkun vuoden, nyt olisi kabinetin aika.
Mistä ihmeestä saan hankittua itselleni "candy" -tyylisen jammakabinetin?
SNK:n kaappi olisi tietysti kiva, mutta kaikki muutkin kiinnostaa. Auttakaa!

Ite löysin oman candyn huuto.netistä (AeroCity) mutta semmosta mallia metsästinkin melkein pari vuotta ja eikö käynyt niin shitti mäihä että melkein heti ostettua joutu näytön vaihtaan.

Kuva koneesta: http://www.konsolifin.net/bbs/membe...kabinettii-pelaamassa-parasta-shmuppia-3.html


Ite tuossa CD:lle tilasin muutaman herkun Breakers ja Cyberlip!
 
Last edited:

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
MISTÄ? löytys AES pelejä halvalla? ja etenkin postien osalta kohtuu hintaan?

WHERE? I can find AES games for fair price?
 
Last edited:

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Enpä ole mistään löytänyt "halpoja" pelejä AES:lle, mutta kaikista peleistä mitä olen ostanut olen maksanut tämän sivuston Price Guiden mukaisesti alemman hinnan kuin mitä "Low Price" tarjoaa. Tällä lähtökohdallla noita pelejä kannattaa lähteä metsästämään. Tietysti tuo Price Guide ei ole nyt aivan paikkaansa pitävä, mutta hyvin suuntaa-antava.

Kaikki pelit olen ostanut eBaysta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mitä olen löytänyt keskustelualueilta sekä Chibi Marukon ostin Moeroshopista, kun en ole sitä vuosiin muualla nähnyt. Kannattaa mahdollisimman pitkään karttaa euroilla maksamista, sillä usein tällöin pelien hinnoissa on ilmaa välissä. Muutamat kaupat kun tuntuvat kääntävän dollarit suoraan euroiksi kurssilla 1$=1€. Äsken mainitsemani Moeroshop tarjoaa kattavan valikoiman, mutta hinnat ovat pilvissä. NeoAmusement on myös mainitsemisen arvoinen paikka, sieltä kun sattuu välillä löytyä hyvän hintaisia pelejä Special-kamppanjasta. Play-Asia myy myös alennusten aikana hyvään hintaan pelejä, noin kaksi kertaa vuodessa pelien hinnoista tiputetaan 15-20%, jolloin kannattaa ihmeessä tsekata Play-Asian valikoima. Ovat myös aina olleet priimakuntoista tavaraa, vaikka alkuperäistä kuvaa ei tuotteen kohdalta löydy. Lähettävät AES-pelien mukana lisäksi erillisen muovisuojan pelille.

Yhden pelin postikulut ovat aina olleet keskimäärin 20-30$ joten ei niissä hirveästi pääse säästöä tekemään. Mielummin maksan kunnolla posteja, jotta myyjä osaa pakata tavaran kunnolla ja näin se on ehjä perille tullessaan.
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Kiitosksia neuvoista (taas :tickled:) iste olen aika samaan tyyliin metsästänyt nuo CD pelit, kun ei tuota rahaa ole kuin roskaa. Vaan eletään aina kuukausi makaroonilla ja ostetaan parit pelit ;)
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Vaihteeks Neo Geo MVS pelejä, molemmat Looseja.

Double Dragon $17.23 ja Street Hoop $12.45 joiden päälle postikuluina $28.50.

Ja just kun sain tilattua edelliset Shock Boxit niin taas pitäs tilata lisää..
 

Noisepurge

New Challenger
Joined
Sep 15, 2008
Posts
61
Postikulujen kannalta Suomesta ei oikein Neolle löydy mitään mistään, ellei keräilijöiltä osta suoraan tämän boardin tai huuto.netin kautta.

eBay on paras ystävä niin hintoineen kuin tarjonnaltaankin. Muista myös tsekata erikseen saksan ebay.de ja brittien ebay.co.uk, näiden tuotelistaukset ovat erilaiset.
 
Last edited:

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Oujee!!! AESille muutostyö versiona löyty Metal Slug hintaan 55e sis postit :multi_co: malta odottaa että tulee postiin. Sitten myös japanista tilasin AOF2 & FF2 hintaan 40e sis postit.... Mitenkähän meneekö nuo pelit tulliin vaikka on sen hintarajan ulkopuolella (ainakin on sem verran ISO kokoinen paketti että vois mennä)?
 

Noisepurge

New Challenger
Joined
Sep 15, 2008
Posts
61
Olisiko kenelläkään myydä max. ~30e hintaan perus 330 AES tikkua suomessa?

Toimiva, kauneusvirheillä ei niin väliä, pelikäyttöön.

Löytyyhän näitä ulkomailtakin mutta postikulut tuplaa melkein hinnan :(
 
Top