Your latest Neo purchases

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Tilasin juuri Last Resortin käytetyn Euro-version Sepeh:n mainitsemasta Moeroshopista. Muistan pelanneeni Last Resortia ensimmäisen kerran jo vuonna 1993 tai 1994 Tampereen pirkkahallissa järjestetyillä pelimessuilla ja peli teki silloin minuun suuren vaikutuksen. Aioin tilata sen eBaystä jo viime kesänä, mutta joku ehti ostamaan sen 150 dollarin buy it now -hinnalla.
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Tuli napattua Georgilta muutama tavalla tai toisella mua kiinnostava peli:

Rage of the Dragons - Kortteja mutta ei laatikkoa.
Blue's Journey - Mukana on laatikko ja esittelykortti
Magician Lord - Loose
Windjammers - Laatikko ja kaikki kortit
Alpha Mission II - Laatikko ja kortit
Panic Bomber - Laatikko mutta ei korttia

Ja sitten vielä hiluilla päälle pari vähän turhempaa (joista en ees tiiä onko looseja vai ei):

Goal Goal Goal
Soccer Brawl

Se siitä 1kpl/kk tahdista taas. Vois mennä hoitoon.

Pitäs vielä Shockboxitkin ostaa, ei vaan oo rahaa enää.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Tuli napattua Georgilta muutama tavalla tai toisella mua kiinnostava peli:

Rage of the Dragons - Kortteja mutta ei laatikkoa.
Blue's Journey - Mukana on laatikko ja esittelykortti
Magician Lord - Loose
Windjammers - Laatikko ja kaikki kortit
Alpha Mission II - Laatikko ja kortit
Panic Bomber - Laatikko mutta ei korttia

Ja sitten vielä hiluilla päälle pari vähän turhempaa (joista en ees tiiä onko looseja vai ei):

Goal Goal Goal
Soccer Brawl

Se siitä 1kpl/kk tahdista taas. Vois mennä hoitoon.

Pitäs vielä Shockboxitkin ostaa, ei vaan oo rahaa enää.

Paljon se pyysi noista?

Tuo Panic Bomber ei tosin muistaakseni ole virallisessa laatikossa, vaan jossain itse askarrellussa boksissa. Noh, eipä tuo paljoa hintaan vaikuta kun ei täysi kitti ollut.
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Paljon se pyysi noista?

200e. Alunperin oli tarkotus ostaa myös Last Resort, mutta tyhmä kun olin niin viivyttelin ja mietiskelin uskallanko sijottaa nyt mitään. Jokuhan sen tietenkin ehti ostaa.

Tuo Panic Bomber ei tosin muistaakseni ole virallisessa laatikossa, vaan jossain itse askarrellussa boksissa. Noh, eipä tuo paljoa hintaan vaikuta kun ei täysi kitti ollut.

Juu ei oo mulle mitään merkitystä, mutta pitää muistaa korjata omaan listaan sitten kun saapuu ja pääsen tarkistamaan.

Mini Marqueet mua kiinnostaa jonkin verran kun niillä pystyy koristelemaan cabia.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Last Resort on reilusti ASO:a parempi peli, imo
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Late, Niin no minkähän takia mä halusin sen. :envy:

Se oli noista kaikista se eniten kiinnostava, niin toki se oli jo lähtenyt.

No saahan sen eBaystä, tuplahintaan tosin.
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Kannattaa olla Georgin kanssa tarkkana kun ei noi kuvaukset pitäneet ihan paikkaansa, tässä originaalit:

Rage of the Dragons - Kortteja mutta ei laatikkoa.
Blue's Journey - Mukana on laatikko ja esittelykortti
Magician Lord - Loose
Windjammers - Laatikko ja kaikki kortit
Alpha Mission II - Laatikko ja kortit
Panic Bomber - Laatikko mutta ei korttia
Goal Goal Goal (Käsitin että Loose)
Soccer Brawl (Käsitin että Loose)

Ja tässä totuus:

Rage of the Dragons - Täysi Kit jos olis laatikko
Blue's Journey - Kit
Magician Lord - Loose
Windjammers - Täysi Kit jos olis Soft Dip-ohjeet
Alpha Mission II - Täysi Kit jos olis Mini Marquee
Panic Bomber - Loose
Goal Goal Goal - Kit
Soccer Brawl - Kit
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Kun kerran vauhtiin pääsi niin ostin vielä Georgilta 3 Kittiä vähän heikompia, mutta silti mua kiinnostavia mättöjä:

Voltage Fighter Gowcaizer
Ragnagard
Aggressors Of Dark Kombat

P.S. Otin vielä Savage Reign Kitin siihen päälle.
 
Last edited:

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
hahaa, asiaa että tämä Suomenkielinen osio on aktivoitunut.

En dissaa jäbän pelimakua, mutta huomaat pian kuinka überpaskoja pelejä Gowcaizer ja Ragnagard ovat.

Keräilyesineinä kai ihan jees :D
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
hahaa, asiaa että tämä Suomenkielinen osio on aktivoitunut.

En dissaa jäbän pelimakua, mutta huomaat pian kuinka überpaskoja pelejä Gowcaizer ja Ragnagard ovat.

Keräilyesineinä kai ihan jees :D

Ois tarkotus kerätä vuosien varrella kaikki 148 MVS-peliä, joten kyllä noi kannattaa napata sillon kun halvalla saa. :loco:

Kyllä mulla hyviäkin pelejä on: Garou, Metal Slug 1-X, KOFeja, Blazing Star, Last Bladet, Samurai Shodown I-V, Shock Troopers jne. :buttrock:
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
AES ja MVS löytyy, mutta kyllä sitä myös CD tulee jossain vaiheessa hommattua. Onhan sille pari ihan omaa hyvääkin peliä (Ironclad ja Zentrick).

Eka peli tuli hankittua laitteelle, Art of Fighting 3 Limited Edition. Mukana kovakantinen taidekirja, tarroja, sekä kolikko. Nykyään tällaisia tulee joka toisen Xbox 360 pelin kanssa, mutta tuohon aikaan se oli aika harvinaista, todella nätti paketti. Ulkoisesti aika paljon kulumaa, mutta sisukset ihan minttejä.

AoF3Limited.jpg


Tajusin pakettia katsellessa, että minttien kerääminen on aika vaikeaa, sillä näiden normaaleilta näyttävien koteloiden kansissa on hento Neo-Geo CD -logo. Ei voi vain vaihtaa uusia kansia sisään. Ja totta puhuen yllätyin ylipäätään koko setin laadusta. Tuon kotelon lisäksi myös ohjekirja ja levyn painatus ovat hyvännäköisiä. Kyllä SNK sentään yritti parhaansa. :)

Olisi nyt vielä itse konekin, niin pääsisi kuuntelemaan uusia soundtrackeja. Itse pelin pelaaminen kannattaa muuten jättä MVS:lle. ;)
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
finngamer, eBay? Monen monta kertaa katellu noita kohteita, mutta ärsyttää kun kaikissa on koteloissa tollasta kulumaa. :eye:

Juu, myyjä oli Yamatoku. 17 dollaria ja risat eli ei paha.

Tossa boksissa on sellainen mattapinta, se kuluu aika helposti.
 

Noisepurge

New Challenger
Joined
Sep 15, 2008
Posts
61
hehe, kattelin ite samaa settiä, nimenomaan hyllyyn koristeeks. Ei NGCD ittessään kiinnosta kyllä yhtään :D

PS. voisin kyllä ostaa MVS version Art of Fighting kolmosesta jos on halvalla ylimääräistä :D
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
hehe, kattelin ite samaa settiä, nimenomaan hyllyyn koristeeks. Ei NGCD ittessään kiinnosta kyllä yhtään :D

PS. voisin kyllä ostaa MVS version Art of Fighting kolmosesta jos on halvalla ylimääräistä :D

Voihan ton aina laittaa cd-soittimeen ja kuunnella pelin musiikkeja :D

Noista soundträckeistä tulikin mieleen, että pitäisi hankkia Samurai Spirits I-IV ost:t.

AoF3 on kyllä ihan hyvä peli, mahtanee vaan cd-versio olla aika karsittu.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Oletan ettet juhli Out Of Stockia sen takia että joku muu teki päätöksen puolestasi? :make_fac:
En tosiaan, tuli ihan lopullinen päätös tehtyä tänään ja sieltä se lähti sitten matkaan palkkapäivän kunniaksi. :)

Sain hinnasta tingittyä 250€ pois + ilmainen kuriirilähetys Suomeen.

Nyt on sitten kallein AES-peliostos pois listalta, en ikinä kuvitellut että maksaisin mistään pelistä vastaavaa summaa lukuunottamatta Metal Slugia. Nyt kun kerta oli hieman ylimääräistä rahaa taskunpohjalla, niin miksi sitä ei voisi sitten riipaista ja kunnolla. :emb:
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
En tosiaan, tuli ihan lopullinen päätös tehtyä tänään ja sieltä se lähti sitten matkaan palkkapäivän kunniaksi. :)

Sain hinnasta tingittyä 250€ pois + ilmainen kuriirilähetys Suomeen.

Nyt on sitten kallein AES-peliostos pois listalta, en ikinä kuvitellut että maksaisin mistään pelistä vastaavaa summaa lukuunottamatta Metal Slugia. Nyt kun kerta oli hieman ylimääräistä rahaa taskunpohjalla, niin miksi sitä ei voisi sitten riipaista ja kunnolla. :emb:

No ei hassumpi tinkaus!


Miten muuten pidät pelejäsi? Kaapissa, ettei vain mikään valonsäde osu, vai vitriinissä? Toki vitriinejäkin saa UV-suojalla. :)

Mitenkäs muuten ihan yleisenä kysymyksenä, haalistaako keinovalo miten paljon jos vertaa auringonvaloon?
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
No ei hassumpi tinkaus!

Miten muuten pidät pelejäsi? Kaapissa, ettei vain mikään valonsäde osu, vai vitriinissä? Toki vitriinejäkin saa UV-suojalla. :)

Mitenkäs muuten ihan yleisenä kysymyksenä, haalistaako keinovalo miten paljon jos vertaa auringonvaloon?
Auringonsäde ei pääse käsiksi peleihin tai muihin vermeisiin. Sälekaihtimet ja verhot ikkunoitten edessä estävät tämän aamupäivällä ja kunnes päivä on mennyt pidemmälle voi valon antaa tulla normaalisti sisälle. Eivät ole siis ikinä suorassa valonlähteessä, mikä tulee siis Auringosta. Pelit ovat normaalisti hyllyssä, eli saavat jonkin asteista valoa mutta eivät kuitenkaan siinä määrin että siitä olisi haittaa. Muutamat pelit ovat olleet samassa kohdassa yli viisi vuotta, mutta eivät ole saaneet yhtään kulumaa Auringonsäteestä. Ihan turvassa siis ovat. :)

Kotona on kuitenkin ihan normaalisti lamput käytössä. Keinovalosta ei pitäisi aiheutua mitään säteilyä, mikä saisi pinnan kulumaan. UV-säteily kun pääsee pienissä määrissä paperin ja paksummankin tavaran lävitse, niin sehän sen varsinaisen kuluman aiheuttaa. En ole kuitenkaan sentään niin hifisti, että pistäisin foliota ikkunoihin. ;)
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Mulla kävi vähän päinvastanen kun Sepehillä, kun kävin tänään kattomassa livenä uuden Sonyn Full HD tykin kuvaa niin onhan se niin huikea että joutuu pistämään Neohankinnat jäihin että saa ton maksettua. :rolleyes:
 
Top