Suomalainen thread 2

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Voisin tulla sinne tiistaina ennenkuin pitää mennä 19.30 sinne kouluun. Eli joskus päivällä, vaikka noin neljän-viiden aikaan?
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko said:
Voisin tulla sinne tiistaina ennenkuin pitää mennä 19.30 sinne kouluun. Eli joskus päivällä, vaikka noin neljän-viiden aikaan?
Selvä, se sopii minulle hyvin.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
ÄSSÄT!


13 vuotta on Ässiä kannatettu, ja edellisestä mitalista (pronssi) on aikaa sellaiset 11 vuotta. What a feeling...
 

gryzor

n00b
Joined
Jan 8, 2006
Posts
23
joo kyllä sen ässille sois tänä vuonna mestaruuden. itse kannatan ilvestä, eipä tarvinnu mestaruutta juhlia tänäkään vuonna :D no ehkä vielä joskus
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Pöh, HIFK on nyt jo lomilla (mistään pronssista ei pelata) eli HPK hoitaa.
 
Last edited:

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
viaton said:
Pöh, HIFK on nyt jo lomilla (mistään pronssista ei pelata) eli HPK hoitaa.

:chimp: :chimp: :chimp: :chimp: :chimp: :chimp: :chimp: :chimp: :chimp:
 

gryzor

n00b
Joined
Jan 8, 2006
Posts
23
no niinhän siinä kävi että hpk vei, eikä jääny edes selittelyille sijaa. parempi voitti.
mutta ihan viihdyttäviä pelejä oli kaikki, ässätki yritti kaikkensa.
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Täällä olisi pelikaupassa KoF Maximum Impact PS2:lle käytettynä 10 euroa, eli se pahviversio jossa jonkinlainen bonus-DVD mukana. Onko tuosta pelistä mihinkään, tuliko siitä joku paranneltu Xbox-versiokin Eurooppaan?
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Hauskaa Vappua!

:E

1.This forum requires that you wait 60 seconds between posts. Please try again in 12 seconds.

voi vittu :O
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Tulipa hommattua tämmöinen (NIB):

Hanshin Tiger GameCube

photo01.jpg


Niin ruma että se on jo nätti. :glee:

Japsicubeja täytyy saada kyllä vielä useita. Tykkään. :)
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
On muuten ollut melko hiljaista täällä, pitäisi kai vähän aktivoitua ettei menetetä tätä boardia :) Olen pelaillut tässä lähiaikoina Killer7 Gamecubella ja se on melko kiero peli. En uskalla suositella paitsi jos vähän erikoisemmat pelit kiinnostaa, niin tässä sellainen.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Reiko said:
On muuten ollut melko hiljaista täällä, pitäisi kai vähän aktivoitua ettei menetetä tätä boardia :)

Kaipa pitää juu aina toisinaan postailla. ;)



Minulla on ollut Neo-Geo-pelien ostossa pientä taukoa, mutta nyt kun on tulot alkanut vähän nousemaan, niin ostin juuri Huudosta Shock Troopersin ja Neo Bombermanin MVS:lle, ja täältä foorumeilta olen ostamassa AES:n Last Blade 1:tä.



Ostin muuten CD-i:n juuri. :kekeke:

Hyväkuntoinen CIB. Kohta pääsee pelaamaan kaikkia kauheita Zeldoja.:tickled: Ostin eBaysta myös molemmat Dragon's Lairit, kaikki kolme Monty Pythonin interaktiivista sekoilua, interaktiivisen seksitrillerin Voyeur, sekä Viton puhelinpeliohjelmastakin tutun Burn: Cyclen.

Kelpaisi niitä sitten pelailla, mutta valitettavasti Burn: Cycle on näistä ainoa, joka ei vaadi toimiakseen sellaista Digital Video Cartridge-laajennusta. Ja niitä ei kasva puissa.


Tietäisikö vaikka Viaton mistä saada DVCartridge CD-i 450:een?
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Valitettavasti ei ole tietoa mistä moisen mokkulan löytäisit.
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Kyllä se CD-I oli ihmeellinen kone kun Game Overissa sillä pelailtiin. Vaan oli ne pelit kuitenkin melko surkeita esityksiä. Zeldoistakaan ei ole mitään hyvää sanottavaa kellään joka niitä on joutunut pelaamaan. Sitten Game Overissa vielä pelattiin Jaguarilla, en ole siihen paljoa koskenut mutta onhan se sentään kai parempi kuin CD-I...
 

TaiDOmi

Mr. Big's Thug
Joined
Dec 29, 2004
Posts
206
Omistin Jaguarin tuossa kolmisen vuotta sitten... Kone on aikasta hieno, mutta pelejä ei jaksa kauaa tahkota. Ohjain on myös karmea.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Mulla oli Jaggekokoelma mutta inspis loppui täysin.

Hävitin n. 35-40 CIB peliä ja useita CIB laitteita.
Vieläpä perkeleellisellä voitolla.

Ikävä ei ole tullut. :lolz:
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Tulisipa jo Wii. Ei jaksa odottaa. Japanista tilaukseen heti :) No ei, pitäisi kuitenkin ostaa vielä euroversio paikallisia pelejä pelatakseen, ellei se kone ole region free.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Reiko said:
Tulisipa jo Wii. Ei jaksa odottaa. Japanista tilaukseen heti :) No ei, pitäisi kuitenkin ostaa vielä euroversio paikallisia pelejä pelatakseen, ellei se kone ole region free.

Ei ole kiirettä mun puolesta. ;)

Tässä on ihan tarpeeksi kova keräilymeininkihärdelli päällä jo näiden wanhempien kanssa. :lol:
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Menikö kaikki Jaguar kamat silloin, viaton?


Ajattelin, että ostaisin jostain koneen ja kaksi ainoaa minua kiinnostavaa peliä: Tempest 2000 ja Alien vs. Predator.
 
Top