Suomalainen thread 2

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Akira_Tekagi said:
Reiko, tilasin juuri Fatal Fury Specialin ja Art of Fighting 2:en japanilaiset AES-versiot. Saan ne postissa n. 10 päivän päästä.
Sitten minun varmaan pitää tulla pelaamaan niitä :) Sano sitten kun sinulle sopii.
 

soundnvision

Kula's Candy
Joined
Feb 24, 2004
Posts
296
omg, sain juuri Samurai Shodown III:n! (it's about time)
täytyy sanoa että on aivan loistava peli, tosin en vieläkään uskalla sanoa ehdotonta suosikki-shodownia...

nyt cabissa onkin rotaatiossa turfmasters, ss2, ss3 ja ss4. ROXXORZ :D
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
soundnvision said:
omg, sain juuri Samurai Shodown III:n! (it's about time)
täytyy sanoa että on aivan loistava peli, tosin en vieläkään uskalla sanoa ehdotonta suosikki-shodownia...

Totta helvetissä se on loistava peli :)

Imo paras samurai shodown, ja syy miksi aikanaan ostin neogeon.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Joo, Jounilla on rojua ja roipetta kuin vilkkilässä kissoja! :lol:
Mm. N64 PAL jutskia. :drool:

Oletko muuten Phantasy Stareja onlinessa pelaillut?
Jos olet niin mikä oli meininki?

En ole vielä ehtinyt viritellä mitään vaikka kaikki pelit ja rauta löytyykin.
Uusia pelikuutioitakin on vasta noin 10 erilaista settiä.... :lol:

Hyvää viikonloppua kaikille! :chimp:

-pete-
 
Last edited:

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
viaton said:
Oletko muuten Phantasy Stareja onlinessa pelaillut?
Jos olet niin mikä oli meininki?

Koska Broadband-adapterin kerran halvalla löysin, ja PSO:ssa oli se kuukauden ilmainen Hunters Licence, niin olen kyllä yhdet levelit netissä noussut, mutta en mitään sen enempää.

viaton said:
En ole vielä ehtinyt viritellä mitään vaikka kaikki pelit ja rauta löytyykin.
Uusia pelikuutioitakin on vasta noin 10 erilaista settiä.... :lol:

:eek:

Onko mitään harvinaisuuksia, kuten Final Fantasy: Crystal Chronicles Cubea tai Metal Gear Foxhound Cubea?



Minulle on iskenyt päälle Nintendo 64 ohjainten keräilyvimma. Kunhan kaikki tilaamani saapuvat postissa, niin minulta löytyy boksattuina kaikki 6 perusväriä, boksattuna clear-blue (yläosa kirkas-sininen, alaosa kirkas) ja ilman boksia värit Extreme Green ja Atomic Purple (Kummatkin räikeitä läpinäkyviä värejä)

Noita kahta viimeistä ei boksin kanssa erikseen ole koskaan myytykään. Noita on liikenteessä, kun Amerikkalaiset ovat rikkoneet Toys'R'Us-settejään. (Normaali kone, jonka mukana räikeä ohjain)


Ja kaikissa analogit priimakunnossa.;)
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Ihan perussettejä ovat suurin osa tai no on niissä RE4 LE sekä Mario Smash + Double Kart ulkopahvihommeleita sekä platinaa, valkoista mm. mukana mutta Gundam ja muutama muu japsi tulevat lähiaikoina. FF ja HANSHIN TIGER ovat myös kiikarissa.

Mäkin olen muutamia boksattuja (NoLooseStick) N64 ohjaimia hankkinut ja lisää sitten kun pelitili antaa myöden.
Ison lohkon haukkasivat Club Nintendon GC Mario, Luigi ja Wario (NIB) ohjaimet, noi oli vaan pakko saada. Kyllä ne pertskeleen makeita ovatkin. :buttrock:

Nyt kun olen lähtenyt harrastamaan myyntipuoltakin keräilyn keskittämisen myötä niin tuntuu että kaikki vapaa-aika menee pelikuvioissa.
No perkele, HAUSKAAHAN TÄMÄ ON! :D
 
Last edited:

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko said:
Sitten minun varmaan pitää tulla pelaamaan niitä :) Sano sitten kun sinulle sopii.
Ilmoittelen, kun pelit saapuvat. Olin jo hankkimassa FFS:n ja AoF 2:en sijasta Last Resortin Euro-versiota eBaystä, mutta hävisin huudon viimeisen minuutin aikana... :mad_2:

Finngamer, mistä hankit stereo-RGB -kaapelin AES-konsolillesi? (Unohdin kysyä miitissä)
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
viaton said:
Ihan perussettejä ovat suurin osa tai no on niissä RE4 LE sekä Mario Smash + Double Kart ulkopahvihommeleita sekä platinaa, valkoista mm. mukana mutta Gundam ja muutama muu japsi tulevat lähiaikoina. FF ja HANSHIN TIGER ovat myös kiikarissa.

Mäkin olen muutamia boksattuja (NoLooseStick) N64 ohjaimia hankkinut ja lisää sitten kun pelitili antaa myöden.
Ison lohkon haukkasivat Club Nintendon GC Mario, Luigi ja Wario (NIB) ohjaimet, noi oli vaan pakko saada. Kyllä ne pertskeleen makeita ovatkin. :buttrock:

Jep. Nintendo on kyllä kunnostautunut nyt kahden viimeisen konsolin aikana erikoisversioiden ym. tuottamisessa. Aina mukavaa keräilijälle.:D


Uusin ostos, kaksivärinen Mario Kart-ohjain:

http://onfinite.com/libraries/740523/898.jpg

viaton said:
Nyt kun olen lähtenyt harrastamaan myyntipuoltakin keräilyn keskittämisen myötä niin tuntuu että kaikki vapaa-aika menee pelikuvioissa.
No perkele, HAUSKAAHAN TÄMÄ ON! :D

Mitä tarkoitat myyntipuolella? Onko sinulla jokin oma liike tai nettiyritys, vai puhutko vain siitä, että olet hamstrauksen sijasta laittanut jotain omia juttuja huutokauppoihin?

Akira_Tekagi said:
Finngamer, mistä hankit stereo-RGB -kaapelin AES-konsolillesi? (Unohdin kysyä miitissä)

Se tuli koneeni mukana. Ja koneenihan hankin viattomalta, joten hän varmaan osaa vastata.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Akira_Tekagi said:
Finngamer, onko Game Collectors Finlandin sivuille (http://www.gamecollectors.info/) tapahtunut jotain? Olit muistaakseni yksi sivuston ylläpitäjistä.

Jep, alhaalla ovat olleet jo tovin.

En tiedä mitä on tapahtunut, olen tässä jo odotellut, että pääsen taas päivittämään Nintendo 64-artikkeliani.


Kaipa kyseessä on vain jotain serveriongelmia.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Viikon verran jo saitti pois pelistä.
Turhan pitkä aika oli sitten syynä mikä tahansa korjaus/päivitys/palautustoimenpide. :oh_no:

Jos sivustoa päivitetään niin kyllä jonkun näköinen ilmoitus pitäisi vastaan tulla indeksisivulle pöllähdettäessä...
Tai ilmoittaa asiasta edes ylläpitoporukalle.
Jos taas syy on palveluntarjoajassa niin viikon offline on jo suorastaan anteeksiantamatonta.
Minä ainakin vaihtaisin houstaajaa saman tien. :blow_top:
 
Last edited:

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Ostin huuto.netistä gamecubelle Medal of Honor Rising Sunin ja se olikin player's choice...:(
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Reiko said:
Ostin huuto.netistä gamecubelle Medal of Honor Rising Sunin ja se olikin player's choice...:(

No jos tuota ei ole tuotteen kuvauksessa mainittu niin sitten vaan kauppoja perumaan.
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Huomautin asiasta mutta pidän pelin itselläni kuitenkin. Saan siitä vielä rahat takaisin vaihtamalla sen toiseen peliin paikallisessa divarissa ;)
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Akira_Tekagi said:
Finngamer, onko Game Collectors Finlandin sivuille (http://www.gamecollectors.info/) tapahtunut jotain? Olit muistaakseni yksi sivuston ylläpitäjistä.

Nesretrossa oli ylläpitäjän ilmoitus siitä että serveri oli nassahtanut.
Pitäisi olla käytössä lähipäivinä jahka DNS-asiat ovat päivittyneet ajan tasalle.

Nyt on käytössä.
 
Last edited:

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko, tilaamieni pelien (FFS ja AoF 2) saapuminen viivästyy n. 10 päivää. Tilasin ne viime keskiviikkona Japan Games Now -verkkokaupasta, mutta kaupan omistaja saa tilaukseni postitettua vasta tänään sairastumisen takia. Saan kuitenkin korvauksena tilauksen mukana pari ilmaista bonusesinettä.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
viaton said:
:chimp: Hah! Sain tuon!!! :chimp:

Ja eipä ollut hinnalla pilattu kun laitan ylimääräiset pelit kiertoon!

Jep, hyvä hinta. Minä ostin omani satasella, mutta siinä oli mukana koneen lisäksi vain yksi peli, ja ei telkkaria.


Mitkäs noista peleistä on sulle ylimääräisiä?
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
finngamer said:
Jep, hyvä hinta. Minä ostin omani satasella, mutta siinä oli mukana koneen lisäksi vain yksi peli, ja ei telkkaria.


Mitkäs noista peleistä on sulle ylimääräisiä?

Pokemon Stadium (L) + manual
Lylat Wars (L)
F-1 World Grand Prix (CIB)
Super Mario 64 (CIB)
Mission: Impossible (2 kpl CIB)
Star Wars Episode I Racer (CIB)

Sulla nuo varmaan on ja luussit on moido eiks jeh? :kekeke:
Huutoon menossa jossain vaiheessa kun jaksan / ehdin upata ne.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Joo, ihan makee.

Täytyy katsoa kun taas panostan N64:een enemmän lähiaikoina.
Hiljattain olen touhunnut lähes ainoastaan NES/Famicomin:n parissa.

Ai niin, no tulihan se PERKELEEN iso N64 store-arcade-display eilen haettua joten jotain siihenkin liittyvää olen kuitenkin puuhastellut! :lol:
Penteleen siistissä kunnossa muuten on tuo härveli, kuulemma Kuopiosta alunperin. :cool:
 
Top