Suomalainen thread 2

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Joo, kyllä ne palttiarallaa meni.

Nuo kaksi mainitsemaasi mulla oli myös, Alien jopa tuplana.
No ne nyt suorastaan revittiin käsistä. :loco:
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko, voit Wiitä odotellessasi tulla ensi viikolla pelaamaan Samurai Shodown V Specialia! Tilasin eilen illalla neostoren viimeisen SSVS:n sensuroimattoman englanninkielisen AES-version! :glee: Tiesin kokeiltuani peliä finngamerin luona edellisessä miitissä, että halusin ehdottomasti saada sen myös itselleni. Saan pelin postissa todennäköisesti ensi viikon puolenvälin tienoilla.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Onks jengi ylipäänsä ostellut mitään "uusia" neogeopelejä.


Itse ajattelin hommaa Last Blade 2:sen tossa syksymmällä, ehkä viewpointin, mut tossa jälkimmäisessä vähän se hinta hirvittää kun en haluaisi euro/usa -versioon sortua (näyttää tyhmältä hyllyssä jossa kaikki muut pelit on japaninversioita :) )
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Ensi viikolla en kerkiä mutta sen jälkeen kyllä. Katsotaan sitten, olisi kiva päästä pelaamaan sitä.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
TaiDOmi said:
Maksoit arvatenkin hunajaa tuosta SSVS:stä? :drool_2:
Tietysti, mutta SSVS on mielestäni hintansa arvoinen. Pelissä on yhteensä 28 pelattavaa hahmoa (suurin osa koko Samurai Shodown -sarjan hahmoista), joten sen uudelleenpelattavuusarvo on kohdallaan. Pelin sensuroimattomalla AES-versiolla on myös keräilyarvoa, minkä takia sen hinta ei todennäköisesti laske tulevaisuudessa.

Reiko said:
Ensi viikolla en kerkiä mutta sen jälkeen kyllä. Katsotaan sitten, olisi kiva päästä pelaamaan sitä.
Selvä. En ole varma, saapuuko peli vielä ensi viikon aikana, koska sain ilmoituksen tilaukseni postituksesta vasta tänään.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Late said:
Onks jengi ylipäänsä ostellut mitään "uusia" neogeopelejä.

Kuten tuossa viime sivullakin jo sanoin, niin AES:lle ostin Last Blade 1:en ja MVS tuli ostettua Shock Troopers ja Neo Bomberman. (Varsinkin Bomberman oli halpa, 40 euroa. Siitä saisi täällä ainakin kaksin-, ehkä kolminkertaisenkin hinnan.)



AES-hyllyäni katsellessa ajattelin kuitenkin pistää yhden pelin myyntiin: Art of Fighting 2. Jos joku täällä haluaa ostaa sen ennen huuto.nettiä, niin kiva.

Euro/USA-versio, eli harmailla "classic"-kansilla. Ihan hyvä kunto kaikin puolin, paitsi cart tray on halkeillut aika paljonkin. Kotelossa ei muuten vikaa. Mukana tietysti englanninkielinen manuaali, ja manuaalin muovipussi.

Ajattelin lähteä liikenteeseen linjalla 50 € shipped.
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Jes, Animecon on ohi ja hienosti meni. Cosplaynikin sujui täydellisesti (seifuku :D) ja kuvillekin piti poseerata. Akira, sano vain koska sopii niin voin tulla pelailemaan Samurai Shodownia, ei mulla ole tällä viikolla mitään erityistä menoa.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko said:
Akira, sano vain koska sopii niin voin tulla pelailemaan Samurai Shodownia, ei mulla ole tällä viikolla mitään erityistä menoa.
Sain SSVS:n vasta eilen iltapäivällä, koska se oli jäänyt kiinni tullissa. Jouduin maksamaan yhteensä 80 euroa sen lunastamiseksi. :mad_2: Peli oli kuitenkin aivan uudenveroisessa kunnossa ja toimi virheettömästi. Voit tulla poikkeamaan jo huomenna iltapäivällä.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Akira_Tekagi said:
Sain SSVS:n vasta eilen iltapäivällä, koska se oli jäänyt kiinni tullissa. Jouduin maksamaan yhteensä 80 euroa sen lunastamiseksi. :mad_2: Peli oli kuitenkin aivan uudenveroisessa kunnossa ja toimi virheettömästi. Voit tulla poikkeamaan jo huomenna iltapäivällä.


Jos se neostore ei ollut aivan pässi ja oli luokitellut sen lahjaksi + merkannut arvon alakanttiin, olisit vain valehdellut, toimi ainakin meitsille.
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Akira_Tekagi said:
Sain SSVS:n vasta eilen iltapäivällä, koska se oli jäänyt kiinni tullissa. Jouduin maksamaan yhteensä 80 euroa sen lunastamiseksi. :mad_2: Peli oli kuitenkin aivan uudenveroisessa kunnossa ja toimi virheettömästi. Voit tulla poikkeamaan jo huomenna iltapäivällä.
Kävisikö lauantai-iltapäivä.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko said:
Kävisikö lauantai-iltapäivä.
Sunnuntai-iltapäivä sopisi minulle todennäköisesti paremmin, koska ajattelin käydä lauantaina hoitamassa asioita keskustassa.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Late said:
Jos se neostore ei ollut aivan pässi ja oli luokitellut sen lahjaksi + merkannut arvon alakanttiin, olisit vain valehdellut, toimi ainakin meitsille.
Paketin luokittelussa oli rastitettu kohta "Other", mutta taisin tehdä itse virheen sen hinnoittelussa. Neostoresta tilattaessa tilauksen tullausarvon voi määritellä itse, mutta en muistanut tilausta tehdessäni, että paketin tullausarvoa laskettaessa otetaan huomioon myös sen postituskulut, joten ilmoittamani tilauksen hinta ($20) oli todennäköisesti liian korkea. Tullissa virkailija käski minua avaamaan paketin (mukana kuitti, jossa oli tilauksen oikea hinta) heti haettuaan sen varastosta, joten päätin olla rehellinen.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Reiko said:
Okei, ilmestyn sinne huomenna sitten iltapäivällä.
Sain tekstiviestisi. Ehdin käymään asioilla keskustassa vasta tänään, joten en ollut kotona iltapäivällä. Voit tulla käymään huomenna klo 16 jälkeen.
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
anna palaa ;)


En oo tainnu vähään aikaan täällä Suomi osiossa mitään postata... no nyt sitten.
 

nem

n00b
Joined
Feb 25, 2006
Posts
16
No, onpa hiljaista.

Eihän ketään sattumoisin kiinnosta looset Japsi MVS-kasetit? Haluaisin päästä eroon seuraavista peleistä:

  • Garou Mark of the Wolves
  • King of Fighters 99
  • Last Blade
  • Real Bout Fatal Fury 2
  • Samurai Shodown V
  • Shock Troopers 2nd

Laita sähköpostia, mikäli jokin peli kiinnostaa: samuraiukot(a)gmail.com
 

Reiko

Mr. Big's Thug
Joined
Sep 30, 2004
Posts
200
Vaihdoin DS Phatin DS Liteen :) Taitaa joutaa myyntiin tuo vanha DS. Ei ole ihan niin kirkas näyttö kuin väitettiin (sen piti polttaa silmät) mutta ero DS:ään on kyllä kuin yö ja päivä...
 

TaiDOmi

Mr. Big's Thug
Joined
Dec 29, 2004
Posts
206
Meikäläinen kyllä "yrittää" pärjätä vanhemma DS:n kanssa. Niin paljon eroa ei koneissa sentään ole, että vanha menisi vaihtoon. :p
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Ohhoh, pirusti rojuu mut mainitaan yksi.

64DD Randnet Starter Kit (New In Box).

Nam. :buttrock:

Edit: kuvat myöhemmin kun ehdin.
 
Last edited:

Tokou

n00b
Joined
Nov 18, 2006
Posts
6
Morjensta!

Morjens kaikille!

Tällainenkin foorumi sitten on olemassa. Kivakiva.
Itse aikanaan myin Neo Geon joskus KOF -95:n aikoihin, aika kauan se meidän veljespiirin vapaa-aikaa ehtikin dominoida. Kertokaas paremmin tietävät, onko vieläkään tehty parempaa tappelupeliä kuin tuo FF special oli aikoinaan? Sitä ja AOF 2:sta tuli tahkottua luvattoman paljon. Liikkeet on tietenkin kehittyny hurjemmiksi. Real Bouttia tuli sitten cd-koneella tahkottua ja muutakin, mutta eipä olleet specialin veroisia...

Niin, ja täytyy kehua vielä sillä että olen läpäissyt Magician Lordin kuolematta kertaakaan, ja varpailla pelaten pääsin siinä neloskenttään. Että repikää siitä. Olettekos muuten huomanneet, että youtubessa on noita FFury videoita ja musaa. Vois kuvitella että tuo Akira Tekagi ainakin, kun on nuohonnut noita Samuraipelin lopetusliikkeitä. Itsekin silmäilin ne. Hattorilla oli hauskat x-ray kuvat murskatuista kehon kohdista. Se fatality jossa veri satoi tappajan päälle on toinen huippu. Ja Nakorurun liike oli ehdoton. Sayoooo-naraaaa... Omat Samurai-pelailut jäi jonnekin Shodown kakkosen tuiterille. Oli kyllä loistopeli sekin.

Onkos täällä muuten ketään Jyväskyläläisiä Neo Geon omistajia. Olis hauska nähdä taas vanha kunnon pelikone. Ne vanhat joystickit oli ehdottomia! Uudemmat ei niinkään...
 

Tokou

n00b
Joined
Nov 18, 2006
Posts
6
Finngamerille Jaguarista...

Finngamer, pohdit Jaguarin hankintaa parin pelin tähden. Itseltäkin löytyi tuo "ikuisten lupausten kone", ei kyllä kauan vanhentunut käsissäni. Kahteen peliin miellyin: AVP ja Iron Soldier, joista jälkimmäinen tuntui silloin paremmalta. IS:n Insane-tasolla läpäiseminen on taas niitä mukavia haasteita... Pelissä oli ihan kivasti erilaisia tehtäviä, ja itse viihdyin sen parissa aika kauan. Tokko Jaggella muita hyviä pelejä onkaan. Tempestiä en oo ikinä pelannu, klassikko on tietty klassikko. Ei munkaan muistoista kukaan voi ottaa C-64:n Lords of Chaosta ja veljesten huimia kolminpelejä siinä. Taitaa yhä kuulua top viitoseen henk. koht. rankingissa ainaskin FF specialin, Fallout 2:n ja Civilization II kanssa. Ne muistot, ne muistot... :buttrock:
 

Tokou

n00b
Joined
Nov 18, 2006
Posts
6
Jotain vielä... ostakaa Alpha Mission II !!!!

No joo, kolmas perättäinen oma posti. Menee monologiksi. Sitä vaan piti sanomani että Neo Geon omistajille täysin välttämätön menoerä on Alpha Mission II ostaminen. Oli huippu ilmestyessään, on sitä yhä. Parempaa ylhäältä käsin kuvattua avaruusräiskintää ei helpolla löydy. Haastava ja loistava. Viewpoint EI tasan tarkkaan ole yhtä hyvä, ja siitä puuttuu kaksinpelimoodi. Last Resort ei pärjää ensinkään vertailussa. Eipä mulla muuta, oli pakko vaan mainostaa etten ole parempaa avaruusräiskintää kuunaan pelannut. Ja jaksaa tahkota pitkään.
 
Top