KoF Battle Party in Deutschland

supergoose

Die Gans,
20 Year Member
Joined
Nov 16, 2001
Posts
4,042
CHRiZ-77 said:
"SouthTownPimps, kurz STP".
na, habt ihr auch alle fein einheitliche bling-bling steine an den öhrschen, dicke jacken mit (kunst)pelzkragen und rosa polos? pimps ... rofl ...
 

CHRiZ-77

Gal Ageise's Demon
Joined
Jun 8, 2001
Posts
2,051
supergoose79 said:
na, habt ihr auch alle fein einheitliche bling-bling steine an den öhrschen, dicke jacken mit (kunst)pelzkragen und rosa polos? pimps ... rofl ...
Auf JEDEN! Und bald pimpen wir auch bei Dir Vor-Ort! In Kassel! :rolleyes: :chimp: :lolz:


@Tak: Talk to your Hand! :cool:
 

SPINMASTER X

I AM NOT FRENCHMAN,, I AM A HUMAN BEING!,
20 Year Member
Joined
Nov 2, 2001
Posts
16,953
you know whats cool? I can speak German now.:buttrock:

I used to be so jealous of all you French and German speaking bastards, now I have teh powar:make_fac:

p.s. what is the exact meaning of "Gesprächspartner". I kinda know what it means because i hear it all the time on the prerecorded message on my cell phone when I can't contact somebody.
 
Last edited:

Takumaji

Master Enabler
Staff member
Joined
Jul 24, 2001
Posts
19,029
SPINMASTER X said:
you know whats cool? I can speak German now.:buttrock:

I used to be so jealous of all you French and German speaking bastards, now I have teh powar:make_fac:

p.s. what is the exact meaning of "Gesprächspartner". I kinda know what it means because i hear it all the time on the prerecorded message on my cell phone when I can't contact somebody.

The exact English term for Gesprächspartner is "interlocutor", it's a person you want to talk to/are talking to in direct conversation, either in person, via phone, etc.
 

SPINMASTER X

I AM NOT FRENCHMAN,, I AM A HUMAN BEING!,
20 Year Member
Joined
Nov 2, 2001
Posts
16,953
OK, I typed that word into a online translator and got that translation as well I just figured it could have a possible different word as the direct translation.

Jetzt hab ich Teh PoWar:buttrock:
 

CHRiZ-77

Gal Ageise's Demon
Joined
Jun 8, 2001
Posts
2,051
Takumaji said:
Yup, da hab ich wenigstens einen intelligenten Gesprächspartner! :cool:
Hab Ich´s mir doch gedacht - Nun wissen wir ja was Du die ganze Zeit so treibst, während Du auf NG.COM bist... :kekeke:

Weiterhin gutes gelingen! ;) :rolleyes:
 

supergoose

Die Gans,
20 Year Member
Joined
Nov 16, 2001
Posts
4,042
CHRiZ-77 said:
Hab Ich´s mir doch gedacht - Nun wissen wir ja was Du die ganze Zeit so treibst, während Du auf NG.COM bist... :kekeke:

Weiterhin gutes gelingen! ;) :rolleyes:
ist ja wohl nicht Tak's schuld, dass du zu dumm bist, um ordentlich zu flamen. talk to YOUR hand? rofl.
 

CHRiZ-77

Gal Ageise's Demon
Joined
Jun 8, 2001
Posts
2,051
Ahh, der Apfel fällt nicht weit vom Stamm. Sieht so aus, als würden Tak´s Eier von Goosi-Schmusi gehalten. Dann halt Sie mal schön warm, Du Einstein Du!!! :lolz: :buttrock:
 

Takumaji

Master Enabler
Staff member
Joined
Jul 24, 2001
Posts
19,029
Jaja, is ja schon recht.

Jetzt aber hopp-hopp wieder zurück in deinen "STP"-Kindergarten, sonst weinen die noch, wenn ihr Oberkasper zu lange mit den großen Jungs spielt.
 

Kou

Banned
Joined
Jun 29, 2014
Posts
23
GRAVEDIGGER!!!

Hui mein alter Account von 2005..(_shogun_)!

Evtl kann man ja dann KOF XIV als Grund nehmen das Ganze hier wieder aufleben zu lassen? :D
 
Top