En dansk tråd

Kristian Meller

Vanguard Pilot
10 Year Member
Joined
Sep 22, 2013
Posts
3,211
Nu når kun svenskerne sådan ca. kan følge med, lad os så tale om alle mulige sjove neo-spil med rigtigt frække ord... Hey, Sigar, kom herind, nu.

Har du spillet nogle sjove neo-spil for nylig? :make_fac:
 

Sigar

n00b
Joined
Feb 2, 2004
Posts
5
Hehe, sådan :cool:

Jeg har da leget lidt med MS5, men ellers ikke det store.

Ser jo med glæde frem til 2d fighter-turneringen, you know :drool:
 

Juggernaut

Tarma's Gun Polisher
Joined
May 11, 2004
Posts
109
Hvor mange danskere er egentlig registreret herinde?
Selv er jeg ret ny på denne front men maskinen (AES) er hurtigt blevet min favorit. Spil er det ikke blevet meget til endnu. Kun Nam, Ghost Pilots og Sengoku 3. Men det kræver jo også lidt kapital at få sparet op til de fede titler...
 

Kretin

4000-2847-3374, ,
Joined
Jul 4, 2002
Posts
19
krisronold said:
Jeg ser at du er fra Sveits?

Ja!;)

jeg håber at en dag vil besøge dit smukke land!!

See Ya



smilie_flagge25.gif
 

DaveGeorge

NEST Puppet
Joined
Sep 24, 2003
Posts
173
Cool att här är en del skandinaver, nu väntar vi bara på att finnarna ska ge sig till känna :)

*Calling Finland*


Fast de verkar lyckligare i sin egna tråd, där ingen annan förstår vad de säger ;)
 
Last edited:

Sumez

The Ultimate 11
Joined
Dec 1, 2004
Posts
226
Det var vist på tide jeg begyndte at poste herinde. Er ved at gøre lidt mere ud af min neo geo mani, så det er slut med at lurke. :)

Hey Kristian.
 

peap

New Challenger
Joined
Jul 16, 2004
Posts
63
Davs skvadderhoved!

Finns det någon dansk motsvarighet till arkadtorget? (http://www.arkadtorget.net) Om inte har ni ett riktigt bra forum där. Inte bara neogeo (med väldigt mycket) utan allt som har med arkadspel att göra.

På gensyn.
 

Sumez

The Ultimate 11
Joined
Dec 1, 2004
Posts
226
Det bedste bud er vel Play:Right
De par danske brugere, der er herinde, har i hvert fald også brugere der. Siden dækker både neo geo, arkade og konsolspil, og har på det seneste også indført PC. Der er både forum, samler-sektion, anmeldelser og andet gejl. ;) </reklame>
 
Joined
May 26, 2005
Posts
3
det kunne være kanon at afholde en neo geo aften for neogeofans i danmark jeg har omkring 30neogeotitler vi kunne afholde den evt hos mig
 

Kristian Meller

Vanguard Pilot
10 Year Member
Joined
Sep 22, 2013
Posts
3,211
Der er P:R træf sidste weekend i Februar. Der kan snildt være metervis af Neo Geo (AES og MVS) til rådighed der, hvis efterspørgslen er til stede.
 

MrRobotFactory

Kuroko's Training Dummy
Joined
Sep 17, 2013
Posts
78
For satan. Godt at se tråden komme lidt til live igen! Kender kun en dansker in real life der ejer en AES med en masse spil. Det er en sjælden race..
 
Last edited:

Juggernaut

Tarma's Gun Polisher
Joined
May 11, 2004
Posts
109
Jeg har ikke AES mere. Nu er jeg istedet hoppet på Neo CD vognen.
Hvor er du fra i landet?
 

MrRobotFactory

Kuroko's Training Dummy
Joined
Sep 17, 2013
Posts
78
Jeg bor i København. Jeg er på MVS vognen. Har nu 56 carts. AES er helt udelukket når man har en familie. Vil skide gerne have et arkadekabinet. Venter i mellem tiden på min CMVS. Hvor er du fra i det danske kongerige?
 

Juggernaut

Tarma's Gun Polisher
Joined
May 11, 2004
Posts
109
Jeg bor selv i Næstved. Kan sagtens nikke genkendende til den med AES og familie. Det er svært at retfærdggøre prisen på 2k for et middelmådigt spil. En CMVS er en meget fin og økonomisk løsning på sigt.
 

MrRobotFactory

Kuroko's Training Dummy
Joined
Sep 17, 2013
Posts
78
Jeg bor selv i Næstved. Kan sagtens nikke genkendende til den med AES og familie. Det er svært at retfærdggøre prisen på 2k for et middelmådigt spil. En CMVS er en meget fin og økonomisk løsning på sigt.

Har netop købt et arkadekabinet med et 4 slots Neo Geo board. Er så fedt! Hygger med den mens jeg venter på CMVS'en.
 
Top