Recent content by Icebraf

  1. I

    Alternative Pocket Numero 2 disponible :)

    Le fanzine qui traite de l'acutalité de toutes les autres consoles portables (autres que les GB/GBA) est de retour ! multi_co Au sommaire : - GP32: Guilty Gear déterré ! - Le point sur la sortie Euro de la GP32 - un dossier complet sur le Virtual Boy - Présentation du N-Gage - des...
  2. I

    official SNK's Website

    it didn't totally disapear ! Somebody partially save it here : <a href="http://www.personal.triticom.com/~erm/www.neogeo.co.jp/np/en/index.html" target="_blank">Snk's website saved !</a>
  3. I

    Dark Arm's Artwork

    Does anyone know where I could find some of the official artwork of the game which we could probably find on the official SNK website ? I need this files. Thanks
  4. I

    rage, KOF2002, autres sorties

    vla mon drapeau qu'il est gros :) Bon pour le Rage of the dragon, on ne sait pas s'il est bien ou pas alors ? je pensais à un truc peut-être qu'il y aura des perso de Rage dans le KOF 2002 ? ça correspondrait en tout cas à l'esprit des KOF.. Sinon les autres jeux non baston que playmore...
  5. I

    Mark of the Wolf on NGPC ?

    Fake or not ? Look at those pics : <a href="http://consolesp.free.fr/nn.htm" target="_blank">on ngpc.info</a> If it's not a fake, it looks like a MoTW has been developped for NGPC and then probably a piracy conversion on a GBA cartridge, special, isn't it ? But maybe just another fake... [...
  6. I

    jeux intéressants sur neo mais qui ne soient pas de la baston

    voila est-ce que vous pouvez m'indiquer vos jeux préférés qui ne soient : - pas de la baston type KOF (beat them all bienvenu en revanche) - pas trop cher j'aime croire que ce n'est pas impossible !
  7. I

    Magician Lord, c'est bon !

    Bon perso j'ai ma neo depuis peu avec un seul jeu : Magician Lord et je suis très imporessionné par ce jeu. Les musiques sont typiques fin des années 80, c'est clair, mais elles sont vriament de toute beauté et très agréable ! C'est vraiment le type de jeu que j'ai vraiment adoré ! Je crois...
  8. I

    Neo Derby Champ

    Does anyone know how to play to this game ? I can't get any word of japanese... Thanks
  9. I

    New KOF on GP32

    This should be a screenshot from the GP32 version, enjoy : If you don't know what gp32 is, look there : www.gamepark.fr.st
  10. I

    crystal legacy = fight fever ???

    I can see in the master list, the game crystal legacy in the "unreleased" section. After searching on google, answers found comes from emulation website which looks to suppose that crystal legacy is the same game than fight fever. My question is : are they 2 titles for one game ? or are they 2...
Top